שדולה אמריקנית למען ישראל: "מודאגים מאוד מהחלטת הממשל למנוע העברת נשק לישראל"

מנכ"ל "הרוב הדמוקרטי למען ישראל", מארק מלמן, פרסם הצהרת תמיכה מיוחדת וטען כי "הטלת ספק בכוחה של הברית הזו היא מסוכנת" • "אי אפשר לצפות מישראל לחיות עם ארגון טרור ג'נוסיידי על גבולה, השארת הגדודים ברפיח תאפשר לחמאס לקיים את הבטחתו לתקוף את ישראל שוב ושוב"

ביידן: ״פעולה נרחבת ברפיח תוביל לעצירת אספקת הנשק ההתקפי לישראל״ // CNN

השדולה האמריקנית "הרוב הדמוקרטי למען ישראל" מפרסמים היום (חמישי) הצהרה מודאגת בעקבות עצירת משלוחי הנשק לישראל ע"י ארצות הברית. מנכ"ל השדולה, מארק מלמן, אסירי תודה לנשיא ביידן על תמיכתו בישאל, אך במקבל מודאגים מאוד כעת מהחלטת הממשל ומהאפשרות לסנקציות נוספות".

"אי אפשר לצפות מישראל לחיות עם ארגון טרור ג'נוסיידי על גבולה", כתב מלמן בצהרה. "חמאס חייב להיות מפורק מנשקו. השארת ארבעה גדודי חמאס ברפיח על כנם מאפשרת לארגון הטרור לקיים את הבטחתו לחזור ולתקוף את ישראל שוב ושוב".

נתניהו וביידן (ארכיון), צילום: מרים אלסטר/פלאש90

מלמן המשיך וכתב כי "כל מוות של אזרחים הוא טרגדיה, אבל כל ההרוגים האלו הם, באחריות חמאס. אלמלא תקף את ישראל ב-7 באוקטובר, האזרחים משני הצדדים היו בחיים. אילו היה משחרר את החטופים, הפסקת האש כבר יכלה להתחיל". 

עוד הוסיף וטען מלמן כי על פי מומחים ישראל יישמה יותר אמצעים למניעת פגידה באזרחים מאשר כל אומה אחרת בהיסטוריה. "חמאס ערבב בין המחבלים שלו לאוכלוסייה אזרחית כדי להוביל ליותר סבל ואבידות", כתב. 

הבית הלבן (ארכיון), צילום: אי.פי.איי

"ברית חזקה בין ישראל לארה"ב כמו זו שהנשיא ביידן יצר, ממלאת תפקיד משמעותי במניעת מלחמות נוספות, ובסופו של דבר - להפוך את התוכנית לשלום לאפשרית. הטלת ספק בכוחה של הברית הזו היא מסוכנת", סיכם מלמן את דבריו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר